đŸ”ŒđŸ”œ

James dök up i BorĂ„s i tisdags för en date och vi Ă„kte mot VĂ€stervik pĂ„ torsdagsmorgonen för en kĂ€koperation, nĂ„got som planerades i sista minuten pga akut insatt antibiotika dĂ„ jag Ă„kt pĂ„ en inflammation
 otur!
(null)
(null)
(null)
James fick strikta instruktioner av sjukvĂ„rden och han tog hand om mig som aldrig förr, han höll min hand hela resan hem, klockade min smĂ€rtlindring och gjorde hemmagjord soppa.
vad har jag gjort för att förtjĂ€na han undrar jag ofta đŸ„°
(null)
(null)
I fredags Ă„kte vi till VĂ€xjö för att hĂ€mta hem Pixie, jag fick Ă„terhĂ€mta mig med den bĂ€sta medicinen, dvs att fĂ„ se min son mysa med djuren och fĂ„ rĂ„ om mina gudbarn â€ïž som Ă€ven följde med oss hem i lördags 
(null)
(null)
(null)
(null)
Men inte ska man klaga dÄ livet Àr fint ÀndÄ.
Nu startar jag dagen efter lite film med dem bĂ€sta 
- ha en underbar söndag dÀr ute (null)