I see you ♡

I måndags fann jag en avi i brevlådan med något från kvinnokliniken/förlossningen, men inte va ja orolig.. bara bra fundersam då jag inte märkt något avvikande och pga att ja skulle hämta ut ett brev.. hur ofta gör man det!?

Jag öppnade det stora brevet och ut på golvet föll ultraljudbilder och information som kommer fälla ner mig på många olika nivåer.

Det första jag ser är Pearl.
Dem skickade bilderna som togs men det enda jag minns är hjärtslagen, och det har förföljt mig länge.. men nu ser jag.. jag ser dig!!

If I could turn back the clock
I'd make sure the light defeated the dark
I'd spend every hour, of every day
Keeping you safe

Men det var inte det enda utan jag fick äntligen se tumören som orsakade all skada och död.

Bilder på hur den växte, i dess olika vinklar & information om hur den togs ut men fortsatte sprida sig mellan tidsram på 4 månader trots 3 aborter och 2 större ingrepp.

(Mildaste bilderna är dem ja delar)

Men det sista bladet i brevet föll aldrig ut...
Jag måste starta om allt igen och karusellen går nu baklänges och kommer bli mer intensiv då hon inte är där inne längre.

Jag river ut allt i ren frustration här hemma & finner en zippåse med skrivna lappar längst in i nattduksbordet, öppnar påsen och känner hans doft smyga sig nära.

Kramar lapparna, kuddöverdraget & säger tack för att jag har den bästa vid min sida, natt som dag, himmel som helvete!



Jag vet inte om jag är starkare denna gång.
Sovit in och ut sen måndags med önskan om respekt för den tid jag behöver för smälta detta






#1 - - ...:

Whore.
You deserved it all