Explosive !

Augusti blev en månad att minnas.
 
  • Medicinering och behandlingar har givit resultat.
  • James kom "hem" efter en sommar i usa.
  • Jag utmanade mig själv till gränserna
  • Dylan började första klass
  • Renoverade lägenheten 

 
Runt min 31a födelsedag så fick jag veta att James hade planerat en resa.
Allt jag fick veta var att vi skulle till andra sidan kusten - från öst till väst - Göteborg!
 
Den 22a checkade vi in på världens finaste hotell där jag fick den lilla informationen om
att jag under dem kommande 5 dagarna skulle få välja på lite olika aktiviteter beroende på mående.
 
Jag kan säga er att jag har brytit så galet många barriärer och utmanat mig själv till max.
Jag vågade andas, jag vågade chansa och vågade bli den jag nu önskade vara.
Har skrattat, ätit något förbannat, älskad till tusen och njutit som aldrig förr.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Får man lov att vara såhär lycklig ?
 
Förtjänar jag verkligen att andas denna krispiga luften?