Tears in heaven

Idag tände jag ett ljus, för min far.
Idag för en vecka sedan somnade han stilla in med sin kära och alla barn vid sin sida.

Vi fick akut köra 8h Norrut från Småland.
Vi kom fram klockan 04 och direkt tog jag hans kalla men åh så lena hand i min.

Runt klockan 10 börjde jag mig ner, jag gav han en puss samt viskade att jag älskar han så otroligt mycket.
JUST i den stunden som jag yttra orden, med min kind mot hans, så tog han sitt allra sista andetag.. mitt hjärta blev där föralltid sprickat.

Aldrig har jag skrikit så
Aldrig har jag känt den hopplöshet som ja känner nu och aldrig har jag känt denna ensamhet som yr.

James åkte imorse & jag försöker stå på mina svaga ben.
Nu planerar alla vi barnen hans begravning men allt vi vill är att få krypa upp i hans famn igen.

Jag går sönder..

* 2.10.49 - 3.10.18 †
in hoc signo vinces
As my heart holds you, 
Just one beat away
I cherish all you gave me everyday
because you are mine
 Forever love 
Watching me from up above