Mår du bättre nu?

Innan jag påbörjar ett inlägg om min dag så vill ja först skriva om något som gör mig så in i helvete jävla fly förbannad.

En vän som blir trakasserad, blivit ett tag men nu sitter o får detta slängt på sig.

Du älskade "anonym"
Har du ens någonting innanför pannbenet?
Hur är du funtad? Uppfostrad? 
Hur tänker du?
Mår du bättre nu?



Detta är så äckligt att jag bara vill kräkas.
Hur i hela helvetet är man funtad som gör narr av en människa du inte känner som genomgått något så hemskt som att förlora ett barn! ?

Som ha gått igenom psykisk smärta och inte tal om fysisk smärta.
Jag satt där genom allt och du har fan ingenting att yttra dig om.. inte ett jävla piss..
Du verkar absolut inte äga några som helst känslor eller empati för varken vuxna eller barn.

Först posta du en kommentar hos henne och sen en här hos mig..
Gräv ner dig i den där gropen du kom ifrån då du inte ens kan stå för din åsikt.

Tack, bock, block för mig!

-

Min dag ha varit ett rent helvete men ja känner att de inte är något anmärksvärt just.

Inlagd för provokation.
Dödlig chock, adrenalin i blodet o va nära att förlora allt än en gång.

5 läkare som håller i en, skär panik, smärta för att sen akut få en spruta i magen.

Nu kommer jag vara utslagen i ett par dagar pga mer mediciner och de är nära att nästa veckas infusion skjuts på.. men ja står.. stark..


Going on 11 with the 10 behind me !



#1 - - Little wonderwoman:

❤️

#2 - - Anonym:

Att få ett tidigt missfall ä väl inget? Tobbe kan ju inte ens ta hand om de två han har? Å hon hade typ sammandragningar å foglossning redan i vecka 6? Knappt ens tekniskt möjligt.

Svar: vad får dig att tro att det var tidigt? varför ens dra upp thobbe här o med mig? än en gång.. vad får dig att tro det sista? get your fact straight
Louize

#3 - - Little wonderwoman:

Nr 1, aldrig sagt att jag hade foglossning, däremot att jag misstänkte jag kunde få tidigt.
Nr 2, jag hade kommit ganska långt in i graviditeten, tillräckligt långt för att det ska ses som sent missfall.
Nr 3 du vet om att det finns saker som kan framkalla sammandragningar ganska tidigt?
Och du ska inte yttra dig om Thobbe om du inte vet någonting om hur han är. Eller vad som sker för den delen!

#4 - - Thobbe:

För det första, inte kan ta hand om?
Det är skillnad att ta hand om och FÅ träffa! Eller hur??
För det andra, vad får dig att vara så jävla känslokall? Klart folk som inte har eller vet vad känslor är ;-)
Sicken jubelidiot, lider med dig

#5 - - Thobbe:

För det första, inte kan ta hand om?
Det är skillnad att ta hand om och FÅ träffa! Eller hur??
För det andra, vad får dig att vara så jävla känslokall? Klart folk som inte har eller vet vad känslor är ;-)
Sicken jubelidiot, lider med dig

#6 - - Little wonderwoman:

Jag är fruktansvärt tacksam över att jag har er, min allra bästa vän i ur och skur, Lollo och min andra hälft, min man, Thobbe. Ni är dem två som precis allt!
Älskar er, från dag ett tills döden skiljer oss åt ❤️

Svar: still holding your hand and i will never let go ❤
Louize

#7 - - Anonym:

Fördel om du publicerar så jag kan läsa mina svar

Svar: åh ja publicerar det som kommer in
Louize

#8 - - Louize Jacobson:

Och ja.. blogg.se spärrar alla otrevliga kommentarer från min blogg så skicka du sådant så ta dem bort de automatiskt.. försök använda snälla ord så kanske du kommer in i rampljuset ;)

#9 - - Maria C:

Att få ett tidigt missfall är väll inget!? Herregud jag hoppas verkligen inte att du har egna barn som skriver så!! Att ens uttrycka sig så när det är en sån känsla att få vänta sitt barn, att få känna att det är en del i ens liv som håller på att förändras till något bättre på alla sätt! Att få skaffa sig en egen liten familj. Att då sen förlora de som ger än hopp och nått att se fram emot är en mer än hård jävla käftsmäll!! Den sorg och plåga man känner när man förlorar ett människoliv även om barnet ej var stort så har man ändå börjat känna sån otrolig kärlek! Om du har egna barn och själv varit gravid så ska Du veta om den känslan men har du ej barn så hoppas jag innerligt i mitt hjärta att du aldrig skaffar det heller! För med de kyliga hjärtat som du har så skulle du nog göra de barnet en tjänst att låta bli att skaffa! För fy skäms på dig hur mycket hat och avundsjuka man har till nån så skriver man FAN inte så!! Det är fortfarande ett barn, ett liv som höll på att skapas där inne men fick tyvärr inte utvecklas mera och det är en stor sorg! Ingen människa ska behöva gå igenom det egentligen men nu hände detta och då ska man inte behöva känna mer skuld än vad man redan gör som jag kan tänka mig att Emelie gör för jag hade själv känt så! Näe fy fan för såna som du som ens har mage att uttrycka dig så och sen heller inte stå för de utan du måste vara anonym, patetiskt !!

#10 - - Little wonderwoman:

Maria C ❤️

#11 - - Little wonderwoman:

Maria C ❤️

#12 - - Anonym:

Till tobbe: Självklart ä de skillnad på vilja å kunna. Men vad gör att du inte "kan/får" höra av dej till någon av dina döttrar? Att du inte får träffa dom förstår jag men ingen förbjuder dej att skita i dom. Idiot.

#13 - - Anonym:

Människor e korkade, å det borde du bara "van" att läsa/få höra.

#14 - - Anonym:

Människor e korkade, å det borde du bara "van" att läsa/få höra.