-Vill du synas?-

Då har ni chansen här =)
Jag har i snitt ca 130 läsare per dag & nu vill ja sprida detta - har DU en intressant blogg?


Enda ni behöver göra:
  • Skriv en kommentar
  • berätta vad DIN blogg handlar om
Vinnaren kommer få sin blogg länkade i mina inlägg lite nu som då under en veckas tid
lyckat till =)

(Ps, vinnare av örhängerna kommer dras så fort tiden finns, mycket på g som ni vet)
#1 - - Veronica Olsson:

min blogg handlar om mig, mina vänner och mina intressen. Jag ger olika tips och har annat med men jag skriver det jag kännner för

#2 - - y:

min blogg handlar om det svåra i livet ångest min adhd att ha en trasslig verklighet med tårar men även om det goda i livet så som sambon hunden familjen och vännerna :)

#3 - - Cassandra:

min blogg handlar om foto och mode, jag lägger upp dagens outfit osv foto tips och lite så, har inte riktigt kommit igång ännu för jag har haft ett uppehåll på ngr månader :)

#4 - - Lisa (sjubarnsmamma):

Jag har en blogg där jag skriver om min vardag som flerbarns förälder. Jag har 7 barn och alltid är det något om händer :-) Jag skriver om min vardag i helhet. Mina tankar och funderingar. Har börjat med att tillverka egna smycken så det blir lite om det med och oftast så lägger jag in bilder.

#5 - - Zwampe:

Min blogg handlar om min vardag och allt som hör till där.

#6 - - AK:

Min blogg handlar helt enkelt om mitt liv och hur jag ser på det.

#7 - - Lininski:

Min blogg handlar om allt som faller mig in både i tankar och projekt! =)

#8 - - sofia:

Hej, min blogg handlar om mig som gymnasieelev, jag är väldigt kreativ av mig och visar det ofta i bloggen, med pianoklipp, sångklipp, bilder som jag målat, fotografier mm. just nu är tyvärr inte uppdateringen på topp pga. allt skolarbete, men snart är jag tillbaka på 100% igen ;)

#9 - - Erica, 16 år och mamma!:

Min blogg handlar om livet som 16 år och mamma till Alexander som precis blivit 2 månader. Jag bjuder även på en massa bilder då jag älskar att fotografera!