Vill du synas?

Har du en hemsida eller en egen blogg 
skriver du om att vara mamma, dina drömmar eller om din vardag?

Nu haru chansen att få nya läsare eller hitta andra läsare med samma intresse som just du


skriv då vad din blogg/hemsida handlar om så kanske du blir vald till att bli länkad här under en dag =)


Dagens vinnare är : pjak!
#1 - - mysan:

Hej going allt väl med dej? :)

Kramar

#2 - - Louize svarar::

Mysan: hejsan, allt e bara bra med mig, själv?

#3 - - susanne:

Hej! Rolig idé;)

Min blogg handlar om det jag har i huvudet för stunden. Så det kan bli om allt möjligt. Det finns inget ämne som är tabu...Ett axplock om vad jag skrivit om sedan jag startade 2010. Häxor, katter, dans, sex, jul,blommor, livet, vad man får ut av sin ålder,barn och tonårsproblem, öppet synsätt m.m. Så häng med vetja;)



JAG ÄR MED!

/ Kram Suss