Vill du synas?

Använt mig av "vill du synas" men fått lite inspiration av Sense som gör "Dagens blogg"
Så ja förenklar och breddar lite extra


#1 - - Josefines Värld:

Jag vill va med :)

#2 - - y:

ja vill va med!

#3 - - DONKEN- Vince & Doas Morsa:

jag är med! :D

nybliven modell för DD vettu, klart man vill synas. ;)

#4 - - Jeanette:

Hej, fin blogg. Skulle vara jättesnällt om du frågade något på min frågestund :)



http://jeanettefredriksson.blogg.se

#5 - - Tessan:

Jag är med

#6 - - mwiklund - fotoblogg:

Ja är med :)

#7 - - jhani:

Åh tack! så söt du är =) jag är med =)

#8 - - Nina:

Jag är med :):)

#9 - - Maja Bjørkevoll:

Jeg er med !

#10 - - Sienna Michelle:

Gjerne! :D

#11 - - Rebecca Eisengarten:

Jag är med!

#12 - - Mimmi:

Jag är med :)

#13 - - Sonia :3:

Jag är med! :D

#14 - - merete:

Jeg er med :)

#15 - - N I C K I:

är med.

#16 - - M I M M I ♥ | Mode, skönhet & skvaller!:

Jag är gärna med! :)

#17 - - sandraa.:

jag är med :)

#18 - - fanny jönsson:

Jag är med ! :)