#1 - - Jessica:

Jag är med :)

#2 - - Lina Johansson:

Jaaaa jag vill synas ;)

#3 - - M I M M I ♥ | Mode, skönhet & skvaller!:

Tack för jag fick vinna! :D

#4 - - M I M M I ♥ | Mode, skönhet & skvaller!:

Tack för jag fick vinna! :D

#5 - - Moa - Dagens blogg tävling ♡:

Då är jag gärna med igen :)

#6 - - Simon Glimholt:

Jag är med! =)

#7 - - [lisabjernhagen]:

jag vill absolut synas :)



var gärna med och tävla om att vinna min outfit! i samarbete med Blue Fox.

http://anewkindofmetal.blogg.se/2011/december/vinn-min-outfit-toppen.html#comment

#8 - - Johanna:

jag är med :)

#9 - - Lina Holgersson:

Hej hej fina du : )

Jag kan vara med ;)



Jag har några riktigt bra tävlingar uppe i bloggen just nu (kika i kategorin tävlingar).

Det man kan vinna är bland annat:

Tandblekning, 2st presentkort på skor 500kr/st, hårprodukt, hörlurar, smink, klocka och lite annat.



Jobbar även på tävlingar med äkta löshår osv.



Kika gärna in <3



Om du inte vill ha tävlingtips så ber jag om ursäkt och önskar dej en underbar jul <3



Kramar //Lina Holgersson

#10 - - Karro:

Jag är med :)

#11 - - Foto, design, vardag - 16 år och mamma:

Jag är med!

#12 - - fanny jönsson:

jag är med igen :)

#13 - - Amanda:

jag kan vara med!



sv: ja, det är jag som har tagit bilderna i headern, tack! :)

#14 - - Hanna:

Jag är med :)!

#15 - - Hanna:

Jag är gärna med igen :-)

#16 - - Fanny:

Klart jag vill synas! Jag är med :)

#17 - - Lizzy:

sv: Åh, vad roligt att jag vann! Tack :)

#18 - - amanda <3:

Jag är med! :D

#19 - - Louize:

Lycka till alla =)

#20 - - LOUIZE:

AVSLUTAD!!



Hänvisar till nyare omgång

#21 - - N I C K I:

Är med!

#22 - - Frida & Iselin:

Jeg er med! :D

#23 - - Moa:

Jag vill vara med! =)

#24 - - anida:

sv: jag är med då!! :)

#25 - - s a n d r a:

Jag är med :D