varför lämnade du mig?

Jag kan inte andas.
Jag vill ha min pappa!!!

Vi  brukar alltid ringa varandra vid denna tid.
Vi brukar alltid skriva samt prata om allt
Pappa du var mitt allt!

Nu står jag här helt jävla ensam och helt utanför i allt. Ja kan inte andas, jag vill inte ha de såhär, ja vill ha min pappa!!!


Snälla kom tillbaka till mig 💔😭😭
Ja kan inte finnas utan dig!
Jag vill inte finnas utan dig!



Du köpte denna lila skjorta specillt till födelsedagspresenten ni fick av mig och james förra hösten
Du sa själv att du kände dig så himla fin i den och du berättade så mycket skojj från eran weekend på södraberget.

Du är så fin papa!!



Snälla pappa, varför lämnade du mig ensam i detta helvete vi har på jorden.
Du sa att du alltid skulle finnas för mig men du lämnade mig ensam iallafall



Angels, angels please just keep on fighting
Angels don't give up on me today
The demons they are there, they just keep biting
The inner demons just won't go away

So angels please, hear my prayer
Life is pain, life's not fair
So angels please, please stay here
Take the pain, take the fear