dying for connection

Fight - make up - make love - fight - hide and then fuck with anger from within
Missing you inside me, even in that tiny corner in my heart that u never did access completely.

You should be here, were we can be everything else than what you are becomming there.  
- a dying piece 

 ♡🔱♡



Fått massa av födelsedags blommor dem närmsta dagarna 😍
den ena var stor lyxig bukett med mina totala favorit blommor och Den andra buketten kom idag som bestod stora orangea rosor, precis som jag älskar dem!

Getting so spoiled 😍



I helgen var jag hundvakt då "my person" behövde akut hjälp, & då man ändå bara sitter hemma med inga planer så ställer man såklart upp..

Jag åkte på feber, migrän samt kraftiga anfall. lägligt till lördagmorgonen men jag lät inte det förstörda våra promenader till stranden och mys i sängen!





kiddo är äntligen där han hör hemma.
imorgon väntas tårta, sjukhus, prover, analys för lilla mig men mest förskolan samt tårta för han
;)

Ögonen går i kors.
Jag saknar det förflutna, även om något vackert växer utav det just precis i detta nu.