Flyttar efter förfrågan om samarbete!

Häromdagen fick jag ett mejl som tog mig ett steg fram.
Redaktören från vimedbarn.se kontaktade mig ang intresset för min skrift i denna blogg & har då följt den ett tag

Dom har nylanserat Vimedbarn.se & Söker vad dom tycker skulle passa
Dom kontaktar  bloggar dom tror behöver lyftas fram.
dvs, dela erfarenheter till ett bra ändamål kan man säga 


Så ett sammarbete kom på tal och visst svarade jag ja =)


Vad ska göras tro?


Dom ville ha över mig till deras platform för att blogga för dom
då dom anser att det jag skriver om är viktigt och behöver lyftas fram
Ni som är fundersam på sidan så kan ja säga att det är precis som Familjeliv.se
& skaparen här har även skapat en av sveriges största gravidsajt samt "mylovebasket"
Denna sida kommer stängas ner tills vida & ja finns här -

Shapeful | Who is she?