Jag stör mig på...

Hundägare som under promenad inte tänker.
Vi tog en promenad hela familjen och såklart gick en äldre kvinna framför oss med sina två små hundar... Var en Kamp att hålla bosco lugn gående vid min sida..Gjorde inget bättre att tanten bestämde sig för att stanna mitt i vägen för att prata med någon och ingen koll på dom två små.

Jag fick tjuvhålla bosco och försöka hålla balansen samtidigt som ja gick på en glashal väg...
Kan ju säga att han blev dubbel sin vikt i styrka och påmindes om hans kraftiga raser... Hans rottis sida kom fram.

Lyckades komma förbi och allt gick bra tills dom små hundarna började skälla..
Bosco reste ragg, ställde upp sig och gav ifrån sig ett sådant kraftigt morrande ända från bröstet och ja chockades.
Undanmanöver lyckades ja med och vi kom vidare... Men raggen hans stod ett bra tag