Det där med beslutsångest

jag tror jag blir galen & kan beslutsångest verkligen vara såhär jobbigt!?
jag har satt mig sj i denna sitts och vettefasiken hur ja ska ta mig ur den.

BLOGG.SE
denna har ja alltid haft, dock ett pill med design då d e kodstyrt
men då kan man få d precis som man vill - denna design ha ja gjort sj från start.
WORDPRESS.COM <-länk
slipper kodanet då man drar till d man vill ha men får då inte samma "frihet" som på blogg.se
om ja vill ha de så äre dubbelt så mycket kodning som gäller!

Anledning till att ja testade WordPress?
just utmaning, då denna sida är det den är och står still så kliar d inom mig då
jag vill ha förändring så d var därför jag gav mig på d.

pst. Wordpress är "större", & har en simpel androidapp
blogg.se är simpel, sms inläggtjänst med krångel.
#1 - - Thomas Vigren:

Självklart ska du ta Wordpress men du ska lägga dig på en eget hotell där du själv kan styra vilket utseende du vill ha samt vilken reklam du vill lägga upp och tjäna pengar på inte behöva vara styrd av någon annan . Jag ligger på webbhotelet Binero och minwebb adress www.thomasblogg.se är helt min egen unika visst man får betala en liten summa men helt klart att det är värt det . Så se till att skaffa dig en helt unik du med ........

#2 - - A N G E L I J N A:

blogg.se är lättare :)